Địa điểm

Hồ Chí Minh

Maps
  • Lương

    Cạnh tranh

  • Kinh nghiệm

    5 - 8 Năm

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    31/07/2024

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Digital Marketing/Paid Media: Manage end-to-end B2B Lead Generation advertising campaigns on Google/Facebook/LinkedIn and other channels;
  • Review and make sure all tracking works accurately.
  • Lead Nurturing via CRM (Hubspot) & Other Marketing Automation Tools: Design CRM framework, own the full integration process; and implement CRM activities across channels, especially email marketing.
  • Control budget, perform PnL analysis and measure cost effectiveness of the above marketing activities & channels/activities in terms of CPL, CAC, ROI, CLV,...
  • Research & conduct other B2B marketing initiatives to drive leads, such as planning & publishing whitepapers, reports, case studies, workshop, webinars,...

Yêu Cầu Công Việc

  • Education: Bachelor’s or Master Degree in Marketing/Business or related field from a reputable University.
  • Experience: More than 5 years of experience in Digital Marketing; of which at least 2 years in B2B companies.
  • Soft-skills: Logical Thinking, Communication, Presentation, Problem Solving, Project Management, Relationship Building
  • Personality/Others: Aggressiveness & Decisiveness, Proactivity, High Commitment

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 26 - 30
  • Lương: Cạnh tranh
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Báo xấu

Các công việc tương tự

Tìm việc làm theo ngành nghề