S.F. EXPRESS LTD.
Location38 Huynh Lan Khanh, Ward 2, Tan Binh Disrict
Company Information
- Company size: 25-99
- Field of operations: Foreign
38 Huynh Lan Khanh, Ward 2, Tan Binh Disrict
SF was established in Shunde, Guangdong Province, in 1993. Since its establishment, SF has committed in improving its service quality and infrastructure, vigorously developing and introducing IT technologies and equipment, and continuously achieving automatic operations. Currently, we have realized the whole-process shipment circulation, information monitoring, tracking, inquiry and resource allocation to ensure stable improvement of service quality. While continuously enhancing its express services, SF keeps on taking customers' needs as the core and centering on the express logistics industry chain to constantly enrich its products and services. SF has launched one-stop supply chain solutions for different sectors including e-commerce, food, health care, auto parts and electronic products. As of November, 2016, SF has extended its services to all over Mainland China with more than 13,000 service points and approximately 15,000 operating vehicles. With an airline subsidiary of 36 all-cargo aircrafts, SF has established dual hubs at Shenzhen and Hangzhou, air transportation network spanning Mainland China. Meanwhile, SF has been aggressively expanding its worldwide express services. Till now, S.F. E-Parcel service network covers over 200 countries and regions worldwide, and international express services cover over 50 countries and regions including the United States, Russia, Japan, South Korea, Singapore, Malaysia, Australia, New Zealand, Canada, Brazil, and EU countries. For the past years, SF has continuously being innovation for excellence, providing customers with high-quality service experiences and solid supports for achieving succeed.
SF được thành lập tại Thuận Đức, tỉnh Quảng Đông, Trung Quốc vào năm 1993. Kể từ khi thành lập, SF đã cam kết cải thiện chất lượng dịch vụ và cơ sở hạ tầng, phát triển mạnh mẽ, giới thiệu các công nghệ và thiết bị CNTT và vận hành tự động. Hiện tại, chúng tôi đã quản lý toàn bộ quá trình lưu thông lô hàng, giám sát thông tin, theo dõi, điều tra và phân bổ nguồn lực để đảm bảo cải thiện ổn định chất lượng dịch vụ. Trong khi liên tục tăng cường các dịch vụ chuyển phát nhanh của mình, SF tiếp tục lấy nhu cầu của khách hàng làm cốt lõi và tập trung vào chuỗi ngành công nghiệp hậu cần nhanh để liên tục làm phong phú các sản phẩm và dịch vụ của mình. SF đã đưa ra các giải pháp chuỗi cung ứng một cửa cho các lĩnh vực khác nhau bao gồm thương mại điện tử, thực phẩm, chăm sóc sức khỏe, phụ tùng ô tô và các sản phẩm điện tử. Tính đến tháng 11 năm 2016, SF đã mở rộng dịch vụ của mình đến khắp Trung Quốc đại lục với hơn 13.000 điểm dịch vụ và khoảng 15.000 phương tiện hoạt động. Với một công ty con sở hữu 36 máy bay chở hàng, SF đã thành lập các trung tâm kép tại Thâm Quyến và Hàng Châu, mạng lưới vận tải hàng không trải dài khắp Trung Quốc đại lục. Trong khi đó, SF đang ráo riết mở rộng các dịch vụ chuyển phát nhanh trên toàn thế giới. Cho đến nay, SF, mạng lưới dịch vụ E-Parcel đã có mặt tại hơn 200 quốc gia và khu vực trên toàn thế giới và các dịch vụ chuyển phát nhanh quốc tế hiện diện tại hơn 50 quốc gia và khu vực bao gồm Hoa Kỳ, Nga, Nhật Bản, Hàn Quốc, Singapore, Malaysia, Úc, New Zealand, Canada, Brazil và EU các nước. Trong những năm qua, SF liên tục đổi mới để xuất sắc, cung cấp cho khách hàng trải nghiệm dịch vụ chất lượng cao và hỗ trợ vững chắc để đạt được thành công.