TCL (Vietnam) Corporation Limited

Nhân viên chăm sóc khách hàng/Customer Service/Call Center

TCL (Vietnam) Corporation Limited

Employment Information

Industry

Customer Service, Consulting, Electrical / Electronics / Refrigeration / Industrial Electrical

Salary

Competitive

Job type

Permanent

Job level

Experienced (Non - Manager)

Experience

1 Years

Deadline to apply

31/01/2026

Updated

21/12/2025

Location

icon map disable

Benefits

  • Insurance
  • Allowances
  • Uniform
  • Incentive bonus
  • Healthcare
  • Training Scheme
  • Salary review
  • Business Expense
  • Annual Leave

Location

Ho Chi Minh

Maps

Job Description

− Nhận thông tin phản hồi của khách hàng qua tổng đài bảo hành hoặc email bảo hành của Công ty.
− Phát hiện và báo cáo kịp thời các lỗi nghiệp vụ/ vấn đề ảnh hưởng tới chất lượng dịch vụ.
− Hỗ trợ và hướng dẫn khách hàng các vấn đề liên quan đến sản phẩm.
− Chuyển các thông tin bảo hành đến các bộ phận liên quan.
− Phối hợp với Trưởng nhóm làm rõ các vấn đề tồn đọng và giải quyết các vấn đề.
− Lập báo cáo hàng tuần, hàng tháng.

Job Requirement

− Tốt nghiệp CĐ hoặc ĐH trở lên.
− Ít nhất 1 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực chăm sóc khách hàng, call center, tư vấn viên....
− Ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm trong mảng điện tử, điện lạnh.
− Kỹ năng giao tiếp tốt, giọng nói dễ nghe.
− Nhanh nhẹn, kỹ năng giải quyết tình huống nhạy bén.
• Thời gian làm việc: 6 ngày/tuần. T2 - T6 và T7 hoặc Chủ nhật từ 08:00 - 17:00

More Information

  • Job type : Permanent
  • Age: Unlimited
  • Salary: Competitive
Email me similar jobs Report job

Company Overview

TCL (Vietnam) Co Ltd, is a leading 100% foreign owned company strength in electronics. Our factory is placed in Binh Duong province and 04 branches are located in Ho Chi Minh, Da Nang, Ha Noi and Hai Phong cities. TCL (Vietnam) Co Ltd, is the marker for the development of strong and successful overseas operation of TCL Group, is provided for reference important for the establishment of... View more

Feedback