Employment Information
Trưởng Đại Diện Tại Tp Hồ Chí Minh
Job level | Team Leader / Supervisor |
Salary | $ 18,000,000 - 20,000,000 VND |
Deadline to apply | 17/04/2025 |
Industry | Executive management , Import / Export |
Experience | Over 5 Years |
Mức lương: Thỏa thuận
Kinh Nghiệm: 5 năm
Trình độ : Đại học
Số lượng cần tuyển: 01
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Tính chất công việc: Giờ hành chính
Hình thức làm việc: Nhân viên chính thức
Giới tính: Không yêu cầu
Ngành nghề: Quản lý điều hành, Xuất-Nhập khẩu/Ngoại thương
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
- Quản lý toàn bộ văn phòng đại diện tại Hồ chí minh
- Lập kế hoạch, tổ chức điều hành đội xe và các hoạt động chung của Văn phòng đại diện
- Phụ trách và quản lý điều hành hoạt động Kinh doanh Logistic.
- Điều hành các hoạt động kinh doanh phát triển thị trường trong lĩnh vưc giao nhận vận tải của Công ty
- Quản lý về tình hình kinh doanh của nhân viên
- Nâng cao chất lượng, hiệu quả làm việc của đội ngũ nhân viên.
- Lên kế hoạch phát triển, nâng cao dịch vụ và kinh doanh của Văn phòng đại diện.
- Báo cáo công việc hàng ngày cho Ban Giám Đốc.
------------------------------------------------------------------
• General management of all activities related to the field of finance and accounting
• Organize and manage the activities of the Finance and Accounting Department
• Cash flow management and coordination.
• Manage accounting system, accounting books, invoices - company documents
• Advising leaders on controlling financial activities
• Responsible for transactions with relevant agencies such as Tax Authority, Bank...
• Prepare financial statements, report on business results on a weekly, monthly, quarterly basis, analyze the financial position, prepare the company's financial plan and provide detailed explanatory reports for BOD.
• Implement internal supervision, ensure transparent, accurate and effective financial control.
• Other duties as assigned by the BOD
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
- Tốt nghiệp đại học hoặc cao đẳng.
- Kinh nghiệm XNK, tờ khai, làm thủ tục khai báo Hải quan, Hãng tàu.
- Kinh nghiệm điều hành xe và phát triển thị trường kinh doanh vận tải.
- Năng động, nhiệt tình, tinh thần trách nhiệm.
- Năm kinh nghiệm: Trên 05 năm.
Quyền lợi:
· Lương thỏa thuân + thưởng KPI
· Được hưởng đầy đủ BHXH, BHYT và BHTN theo luật lao động Việt Nam hiện hành và quy định công ty
· Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện, có nhiều cơ hội phát triển bản than
· Nghỉ phép, Lễ, Tết theo quy định
· Thưởng Lương tháng 13, 14…, ( thưởng Lễ, Tết, sinh nhật và nhiều chế độ phúc lợi khác.)
· Thời gian làm việc: Từ thứ 2 đến hết sáng thứ 7
Sáng từ 8h-12h, chiều từ 13h30-17h
· Địa điểm làm việc: Quận 1, TP HCM
Yêu cầu hồ sơ
· 01 Đơn xin việc.
· 01 Ảnh mầu 4 x 6.
· Bản sao sơ yếu lý lịch
· Bản sao CCCD
· Bản sao các văn bằng chứng chỉ.
· Bản kinh nghiệm làm việc
------------------------------------------------------------------
JOB REQUIREMENTS
• Graduated from University majoring in Accounting, Finance, Auditing. At least 3 years of experience in a similar position
• Priority is given to candidates with experience in companies doing business in industries such as freight forwarding, logistics and construction.
• Experienced in tax finalization and VAT refund
• Ability to organize and administer work
• Honest, straightforward, fair, careful, meticulous, decisive
• Understanding the legal documents of the State on accounting, tax, finance...
• Proficient in computers and accounting software (MISA, ...).
BENEFITS
• Starting salary: 18-20 million + bonus...
• Fully enjoy social insurance, health insurance and unemployment insurance according to current Vietnamese labor laws and company regulations
• Professional, dynamic, friendly working environment with many opportunities for personal development
• Leave, Holidays, New Year according to regulations
• 13th, 14th month salary bonus, (Holiday bonus, Tet, birthday and many other benefits.)
• Working time: From Monday to Saturday morning
Morning from 8:00 to 12:00, afternoon from 13:30 to 17:00
• Working place: 15th Floor, Building 17T6 Hoang Dao Thuy, Nhan Chinh Ward, Thanh Xuan District, Hanoi City
REQUEST DOCUMENTS
• 01 Job application form.
• 01 4 x 6 color photo.
• Copy of curriculum vitae
• Copy of ID card, household registration.
• Copies of diplomas and certificates.
• Work experience sheet
Similar jobs