CÔNG TY TNHH Y TẾ VIỆT TIẾN

Customer Service Coordinator

CÔNG TY TNHH Y TẾ VIỆT TIẾN
Location

Ho Chi Minh

Maps
  • Salary

    Competitive

  • Experience

    2 - 5 Years

  • Job level

    Team Leader / Supervisor

  • Deadline to apply

    24/09/2024

Benefits

  • Laptop
  • Insurance
  • Travel
  • Allowances
  • Uniform
  • Incentive bonus
  • Healthcare
  • Training Scheme
  • Salary review
  • Business Expense
  • Annual Leave
  • Sport Club

Job Description

- Điều phối và theo dõi quá trình xử lý đơn hàng từ khi tiếp nhận đến khi giao hàng. Cập nhật thông tin về tình trạng đơn hàng cho khách hàng. Giải quyết các vấn đề phát sinh trong quá trình giao hàng.
Coorinate and monitor order processing from receipt to delivery. Update information about order status for customers. Resolve problems that arise during the delivery process.

- Tiếp nhận các cuộc gọi, email, yêu cầu hỗ trợ từ khách hàng. Ghi nhận chi tiết thông tin yêu cầu. Phân loại và ưu tiên xử lý các yêu cầu.
Receive calls, emails, and support requests from customers. Record detailed information requested. Classify and prioritize requests.

- Lắng nghe và thấu hiểu những phàn nàn của khách hàng. Tìm hiểu nguyên nhân gốc rễ của vấn đề. Đưa ra giải pháp phù hợp và thực hiện các biện pháp khắc phục.
Listen and understand customer complaints. Find out the root cause of the problem. Provide appropriate solutions and implement corrective measures.

- Làm việc chặt chẽ với các phòng ban để giải quyết các vấn đề liên quan đến khách hàng
Work closely with technical, sales, and suppliers to resolve related issues.

- Thu thập thông tin phản hồi từ khách hàng. Phân tích dữ liệu để đánh giá hiệu quả của dịch vụ khách hàng. Đề xuất các cải tiến để nâng cao chất lượng dịch vụ.
Collect feedback from customers. Analyze data to evaluate customer service effectiveness. Propose improvements to improve service quality.

- Thực hiện các báo cáo định kỳ và các công việc khác theo yêu cầu của Quản lý

Make periodic reports and other tasks as requested by Manager

Job Requirement

- Tốt nghiệp Đại học trở lên

  Graduating from college or higher

- Từ 2 năm kinh nghiệm trở lên

  From 2 year or more experience

- Tốt nghiệp đại học trở lên chuyên ngành logistic, quản trị kinh doanh, marketing, kinh tế hoặc các chuyên ngành khác tương đương
  University graduate or higher majoring in logistic, business administration, marketing, economic or other equivalent majors.

- Có kinh nghiệm điều phối giao nhận, hậu cần trong ngành y tế là một lợi thế

  Experience in coordinating delivery and logistics of medical industry is an advantage

- Có thể sử dụng tiếng Anh trong công việc là 1 lợi thế.

  Able to use English at work is an advantage.

- Thành thạo các kỹ năng Word, Excel, and Powerpoint

  Proficient in Word, Excel, Powerpoint skills
- Hoạt động hướng tới khách hàng & tư duy dịch vụ

  Customer-oriented activities & service consulting

More Information

  • Degree: Bachelor
  • Age: Unlimited
  • Salary: Competitive
Save job Email me similar jobs Report job

Similar jobs

Feedback