Designing, executing gathering customer feedback through surveys to identify areas for improvement in the customer experience.
Work with the CX OPS team and other departments to implement customer experience initiatives and ensure a seamless service experience.
Assist in analyzing customer data and trends to support the development of strategies aimed at enhancing customer satisfaction if any.
Managing and ensuring that designated projects are completed in a timely and professional manner
Job Requirement
1. Educational Qualifications
Bachelor’s degree in Business, Marketing, or a related field (or equivalent experience).
2. Relevant Knowledge/ Expertise
Strong interest in customer service and the banking industry
Basic data analysis skills and proficiency in Microsoft Office Suite.
Strong attention to detail and organizational skills.
Proactive behavior includes informal socializing, networking, marketing and so on.
3. Skills
Excellent communication skills, both verbal and written.
4. Relevant Experience
At least 1 year of quantitative research/ or customer experience
QUYỀN LỢI
Thu nhập hấp dẫn, lương thưởng cạnh tranh theo năng lực
Thưởng các Ngày lễ, Tết (theo chính sách ngân hàng từng thời kỳ)
Được vay ưu đãi theo chính sách ngân hàng từng thời kỳ
Chế độ ngày phép hấp dẫn theo cấp bậc công việc, được hưởng chế độ du lịch hè
Bảo hiểm bắt buộc theo luật lao động + Bảo hiểm VPBank care cho CBNV tùy theo cấp bậc và thời gian công tác
Được tham gia các khóa đào tạo tùy thuộc vào Khung đào tạo cho từng vị trí
Thời gian làm việc: từ thứ 2 – thứ 6 & sáng thứ 7
Môi trường làm việc năng động, thân thiện, có nhiều cơ hội học đào tạo, học hỏi và phát triển; được tham gia nhiều hoạt động văn hóa thú vị (cuộc thi về thể thao, tài năng, hoạt động teambuiding...)