Employment Information
HR & Admin Manager
Job level | Experienced (Non - Manager) |
Salary | $ Competitive |
Deadline to apply | 30/05/2024 |
Industry | Human Resources |
Experience | 1 - 5 Years |
Con Bao So (Digital Storm) Ltd is a leading company specialising in high end and premium audio-visual consultancy, design and installation. Founded in 2009, the company has become a well known brand in the market when it comes to both residential entertainment as well as commercial AV systems. We are the exclusive distributor of premium audio-visual products from Europe and America and a reliable partner of many large corporate customers in Vietnam. Our scope covers some of the most prestigious families's residential projects, to big and reputed multidisciplinary corporations in Vietnam.
With the ambition to expand its business, Con Bao So has established its branch office in Hanoi and is looking for a HR& Admin Executive to:
1. Support in managing Hanoi branch in terms of people matters, administrative tasks, office operation
2. Oversee and ensure smoothness of overall Hanoi office
3. Manage HR processes and paperwork
4. Support staff and sales team where required
---
Công ty TNHH Cơn Bão Số (Digital Storm) là công ty hàng đầu chuyên tư vấn, thiết kế, lắp đặt nghe nhìn cao cấp và cao cấp. Được thành lập vào năm 2009, công ty đã trở thành một thương hiệu nổi tiếng trên thị trường khi nói đến cả hệ thống giải trí dân dụng cũng như hệ thống AV thương mại. Chúng tôi là nhà phân phối độc quyền các sản phẩm nghe nhìn cao cấp từ Châu Âu, Châu Mỹ và là đối tác tin cậy của nhiều khách hàng doanh nghiệp lớn tại Việt Nam. Phạm vi của chúng tôi bao gồm các dự án nhà ở dành cho các gia đình uy tín nhất, cho đến các tập đoàn đa ngành lớn và có uy tín tại Việt Nam.
Với tham vọng mở rộng kinh doanh, Cơn Bão Số đã thành lập văn phòng chi nhánh tại Hà Nội và đang tìm kiếm 1 Chuyên viên Nhân sự và Hành chính:
1. Hỗ trợ quản lý chi nhánh Hà Nội về các vấn đề nhân sự, hành chính, vận hành văn phòng
2. Giám sát và đảm bảo sự thông suốt của tổng thể văn phòng Hà Nội
3. Phụ trách tuyển dụng, chương trình đào tạo và quản lý các quy trình, giấy tờ nhân sự
4. Hỗ trợ nhân viên và đội ngũ bán hàng khi được yêu cầu
1. Around 3 years of experience in Administration, HR
2. Good communication skills both speaking and writing
3. Supportive, open-minded, do not mind doing hands-on tasks
4. Details-oriented, careful and diligent
5. Collaborative and willing to learn and support others
---
1. Khoảng 5 năm kinh nghiệm ở vị trí Nhân sự, Admin
2. Kỹ năng giao tiếp tốt cả nói và viết
3. Hỗ trợ, cởi mở, không ngại khi thực hiện công việc khó và chi tiết
4. Tỉ mỉ, cẩn thận và siêng năng
5. Hợp tác, sẵn sàng học hỏi và hỗ trợ người khác
Similar jobs