1) Responsible for the planning and execution of all work in the live room, and lead the live host to achieve the overall GMV target
2) Responsible for product selection, live room activity planning, live scripts, host script, etc.
3) Responsible for training host and managing the daily host work
4) Responsible for setting up the live room, management of equipment
5) Responsible for monitoring the data of the live during the live process, and review data after when live ended, including analysis of the production and sales data of the host's live session, make improvement plan
6) Responsible for daily docking platform, assisting in registration activities, product listing post, etc.
1) Chịu trách nhiệm về lập kế hoạch và thực hiện tất cả các công việc trong phòng trực tiếp và dẫn dắt người dẫn chương trình trực tiếp để đạt được mục tiêu GMV tổng thể.
2) Chịu trách nhiệm về việc lựa chọn sản phẩm, lập kế hoạch hoạt động trong phòng trực tiếp, kịch bản trực tiếp, kịch bản dẫn chương trình, v.v.
3) Chịu trách nhiệm đào tạo host và quản lý công việc hàng ngày của họ.
4) Chịu trách nhiệm thiết lập phòng trực tiếp và quản lý thiết bị.
5) Theo dõi dữ liệu trực tiếp trong suốt buổi phát trực tiếp và xem xét dữ liệu sau buổi phát trực tiếp, bao gồm phân tích dữ liệu sản xuất và bán hàng của buổi phát trực tiếp của người dẫn chương trình để tạo ra các kế hoạch cải tiến.
6) Quản lý tương tác hàng ngày trên nền tảng, hỗ trợ các hoạt động đăng ký, đăng danh sách sản phẩm, v.v.
Job Requirement
1) Passionate about the live streaming industry and fashion e-commerce.
2) Experience preferred(TikTok live operation, Shopee operation, etc.)
3) Have good data analysis skills and strong logical thinking
4) Hard working, responsible, good in communicate, fast learner
5) Have strong project planning and management capabilities, and be able to manage different tasks at the same time
6) Proficient in Vietnamese, with the ability to communicate in either Chinese or English (at least one language fluently).
1) Đam mê ngành phát trực tiếp và thương mại điện tử thời trang.
2) Ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm (trong vận hành trực tiếp TikTok, Shopee, v.v.).
3) Sở hữu kỹ năng phân tích dữ liệu mạnh mẽ và tư duy logic.
4) Chăm chỉ, trách nhiệm, thành thạo giao tiếp và nhanh nhẹn trong việc học hỏi.
5) Thể hiện khả năng lập kế hoạch và quản lý dự án mạnh mẽ, có khả năng xử lý nhiều nhiệm vụ đồng thời.
6) Thông thạo tiếng Việt, có khả năng giao tiếp bằng tiếng Trung hoặc tiếng Anh (ít nhất một ngôn ngữ thành thạo).