Understanding KPI’s and defining them specifically for social media
Collaborating with designers or content team to provide or implement attractive and informative campaigns
Monitoring all social media content for ads
Tracking the performance of the campaign
Keeping up with technologies used in social media
Using social media marketing tools to measure and tracking
Tracking customer engagement and SEO to optimize campaign content
Establishing relationships/networks of industry professionals or influencers on social media
Job Requirement
1-2 năm kinh nghiệm làm việc trong ngành Media với tư cách là Media Coordinator, planner hoặc vị trí tương tự.
Thấu hiểu về các chiến dịch truyền thông và target ads trên nhiều nền tảng truyền thông khác nhau.
Hiểu biết sâu sắc về SEO, số liệu lưu lượng truy cập web và các phương pháp hay nhất về truyền thông xã hội.
Có kinh nghiệm xây dựng các chiến dịch truyền thông hiệu quả.
Khả năng phát triển nội dung social media, video,....
Khả năng thuyết trình và suy nghĩ sáng tạo.
Khả năng thúc đẩy mối quan hệ lâu dài với giới truyền thông.
Có tư duy phản biện với kỹ năng nghiên cứu và logic
Khả năng làm việc dưới áp lực và đáp ứng thời hạn.
Khả năng làm việc độc lập và theo nhóm.
Kỹ năng giao tiếp, nói và viết xuất sắc.
-------------------------------------
1-2 years of work experience in the Media industry as a Media Coordinator, Media Planner, or a similar position
Expert at targeted communications and advertising campaigns across various media platforms.
Deep understanding of SEO, web traffic metrics, and social media best practices.
Demonstrable experience with building effective media campaigns.
Ability to develop appropriate broadcast, print, and social media content.
Ability to briefings and think creatively.
Ability to foster long-term relationships with members of the media.
Critical thinker with strong conceptual and research skills.
Ability to work under pressure and meet deadlines.
Ability to work independently and as part of a team.
Excellent interpersonal, verbal, and writing skills.
More Information
Degree:
Bachelor
Other extras: Phụ cấp ăn ca
Probationary period: 2 tháng
Training opportunities:
- Tập đoàn phát triển đa lĩnh vực về mỹ phẩm và truyền thông nên có cơ hội tiếp xúc và học hỏi các mảng trong lĩnh vực MKT, PR,...
- Thường xuyên đào tạo các buổi training nâng cao kỹ năng mềm
Age:
22 - 28
Working time: 44h/tuần từ thứ 2 - thứ 6
Colleagues:
Môi trường doanh nghiệp với đội ngủ nhân sự trẻ, năng động, sáng tạo
Benefit:
- Thưởng vào các ngày lễ tết trong năm và Thưởng lương tháng thứ 13
- Hỗ trợ các dịp sinh nhật, ốm đau, hiếu hỉ, thai sản...
- Tham gia các chương trình Team building, du lịch...
- Đóng BHXH, BHYT, BHTN.....
- Làm việc trong môi trường thân thiện, năng động.