Employment Information
1. Carry out audit programs related to the Company's operations;
2. Implement tasks as assigned by Domain Head and team leaders such as:
3. Prepare audit documents
4. Monitor and report on implementation of audit recommendations;
5. Participate in developing/updating/adjusting Policies, Regulations, Processes, Programs and Operational Audit Procedures;
6. Perform other tasks as requested by the Domain Head/team leader.
1. Education: University degree or higher majoring in accounting, auditing, economics/finance or insurance;
2. Have experience in the auditing and/or life insurance industry at least 4 years;
3. Have knowledge and understanding of laws, tools, methodology and internal audit regulations, and also knowledge of the life insurance industry;
4. Soft skills:
5. Having certificates such as: CPA, CIA, LOMA... or other certificates/diplomas is an advantage.
6. Using analytical, statistical and big data processing tools and techniques is an advantage;
7. Use English fluently;
Để biến những ước mơ thành hiện thực, với mong muốn được là người đồng hành đáng tin cậy trong suốt hành trình sống Bạn đang và sẽ trải qua, từ tháng Tám năm 2015, Ageas và Muang Thai Life Assurance đã ký thỏa thuận với Ngân hàng Thương mại Cổ phần Quân đội ("Ngân hàng Quân đội"), thành lập một liên doanh tại Việt Nam với thương hiệu MB Ageas Life, công ty hàng đầu chuyên về Bảo hiểm liên kết... View more