- Learn and research about the company's products to introduce, advise and answer questions for customers.
- Negotiate with customers about prices, contracts, orders, service,...
- Resolve customer issues and complaints to ensure customer satisfaction and trust according to the correct procedures.
- Take care of customers after sales, maintain relationships with current customers.
- Find new customers, expand and develop relationships.
- Perform other tasks as assigned by superiors.
Job Requirement
- Bachelor's degree in Business Administration, Marketing, or a related field.
- Have experience as Sales or working with vendor is prefferd.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Good at English.
- Passion for work, withstand work pressure, high responsiblity.
- Send CV in English.
Work location
Ho Chi Minh
76 Lê Lai, Bến Thành, Quận 1, Hồ Chí Minh
More Information
Degree:
Bachelor
Probationary period: 2 tháng
Training opportunities: Đào tạo chuyên môn
Age:
Unlimited
Working time: 8:00-17:00. Thứ 2-thứ 6. (Sáng t7: 16 buổi/năm)
Benefit:
- Tăng lương hàng năm.
- Thưởng sản lượng, thưởng doanh thu từ 2 - 4 tháng lương hàng năm
- Tham gia đầy đủ theo các chế độ và chính sách của nhà nước
- Có cơ hội thăng tiến cao
- Thưởng tháng lương 13, tất niên, du lịch hàng năm.