Responsible for commercial support (sales function) :
Handling customer inquiries & complaints
RFQ (Tender) Management & on-line bidding if required
Adhoc quotation handling
Contract renew
Acting as a key customer contact for pricing & coordinate with the subsidiaries of SF & external sources/venders for the scheduling & shipping if needed.
Assist with the subsidiaries of SF & external sources/venders to smoothen the operation if needed.
Monthly sales (revenue) report preparation
Job Requirement
Skills Required:
* Knowledge of international trade, transportation & the relevant laws, regulations, process & procedures;
* Proficiency in Mandarin (4 skills)
Experience & Qualifications:
* 2 years working experience in logistics industry with operation background
* Which also have the experience in sales admin/key account will be highly considered in first
Bảo hiểm chăm sóc sức khỏe 24/7 cho nhân viên chính thức.
Khám sức khỏe định kỳ hằng năm.
Team building, sự kiện công ty, môi trường làm việc năng động, sáng tạo.
Được review lương hằng năm theo hiệu suất công việc
Probationary period: 2 tháng
Training opportunities:
Cơ hội phát triển: Được đào tạo nâng cao kỹ năng, phát triển chuyên môn.
Cơ hội thăng tiến: Được đào tạo chuyên sâu, lộ trình thăng tiến rõ ràng.
Age:
26 - 35
Working time: 8h30 -18h từ thứ Hai đến thứ Sáu
Colleagues: Môi trường làm việc năng động, sáng tạo, có cơ hội tiếp cận công nghệ mới.
Benefit:
Lương & Thưởng: Thu nhập cạnh tranh, thưởng theo hiệu suất và dự án.
Chế độ phúc lợi: BHXH, BHYT, BHTN đầy đủ, nghỉ phép theo quy định.
Đóng bảo hiểm 85% trên mức lương chính thức.
Holidays: 12 ngày phép/năm, cứ 5 năm làm việc tăng thêm 1 ngày phép.