- Manage the recruitment status and support for the educational institutions of IGC Group according to the recruitment process.
- In charge of the employee onboarding process.
- Involve in campus relationship activities as well as graduate recruitment events.
- Collaborate with Academic Management Departments and/or Recruitment Agency to recruit Expat teachers.
- Have at least 2 years experience in recruiting.
- Able to use English fluently. Good translation skills are an advantage.
- Good interpersonal skills, can-do and willing-to-take-challenge attitude, can work under high pressure, able to prioritize workload with good time management.
- Ability to plan and organize recruitment events/workshops, job fairs, etc.
Là một thành viên của Tập đoàn IGC, hướng đến các tiêu chuẩn cao trong vận hành trường học an toàn và hạnh phúc, các yêu cầu vệ Bảo vệ trẻ em được thực thi nghiêm ngặt, do vậy, các hồ sơ ứng tuyển đảm bảo rằng ứng viên quan tâm đã chuẩn bị đầy đủ các hồ sơ kiểm tra lý lịch phù hợp (Background check) trước khi tham gia ứng tuyển
Similar jobs