Lương
Cạnh tranh
Kinh nghiệm
1 - 3
Năm
Cấp bậc
Nhân viên
Hết hạn nộp
31/03/2025
Phúc lợi
Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Ensure that all inquiries from assigned customers are responded in a timely manner. Ensure all troubles are solved or escalated to leader and manager timely. Understand and follow strictly SOPs of all accounts. Input data into software, prepare shipping documents, issue debit note and send pre-alert to overseas partners. Contact with customers, overseas agent, airlines, co-loader, customer, OPS team and Commercial team to handle cargo smoothly. Keep tracking cargo and update shipment status to all related parties. Responsible for accuracy of Debit, Statement with overseas agent & airlines, co-loader and customer. Arrange contract, credit agreement and AR for assigned clients. Make AP payment request accurately and timely. Keep good relationships with all partners, such as: airlines, vendors, internal and external customer…, to gain their best support. Submit all necessary report on time. Identify and implement new process plan to improve the working process, save time, save cost.
Yêu Cầu Công Việc
· At least 1 year relevant working experience in Air Freight Docs & CS
· Good English and communication skills.
· Willing to work overtime.
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Lancaster Luminaire Hà Nội, Đường Láng, Láng Thượng, Đống Đa, Hà Nội
Thông tin khác
Bằng cấp:
Đại học
Độ tuổi:
Không giới hạn tuổi
Lương:
Cạnh tranh