Thông Tin Tuyển Dụng
Brand Activation Executive
| Cấp bậc | Nhân viên |
| Lương | $ 10,000,000 - 12,000,000 VND |
| Hết hạn nộp | 12/01/2026 |
| Ngành nghề | Giáo dục / Đào tạo , Quảng cáo / Đối ngoại / Truyền Thông , Tổ chức sự kiện |
| Kinh nghiệm | 2 - 3 Năm |
08/12/2025
Giáo dục / Đào tạo , Quảng cáo / Đối ngoại / Truyền Thông , Tổ chức sự kiện
Nhân viên chính thức
10 Tr - 12 Tr VND
2 - 3 Năm
Nhân viên
12/01/2026
1. Job Purpose
The Brand Activation Executive plays a key role in planning, executing, and coordinating on-site events and offline marketing initiatives to support student recruitment and strengthen BRIS brand engagement. This role focuses on cross-functional collaboration with Academic (R&D), Admissions, Finance, and Operations teams to deliver impactful activation campaigns and measurable offline leads.
2. Key Responsibilities
A. Event & Activation Management (70%)
B. Brand Activation & Offline Lead Generation (30%)
3. Requirements