Địa điểm

Hồ Chí Minh

Maps
  • Lương

    Cạnh tranh

  • Kinh nghiệm

    10 - 15 Năm

  • Cấp bậc

    Giám đốc

  • Hết hạn nộp

    27/03/2025

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Oversee operations and drive performance for B2C, D2C, and B2B segments
  • Develop and execute strategies to achieve sales and CM targets.
  • Plan, implement and manage marketing strategies and promotion events.
  • Collaborate with accounting, logistics, and other relevant departments to ensure smooth B2C and D2C operations
  • Analyze sales performance, advertising effectiveness, and customer data to optimize strategies.
  • Strengthen B2B relationships with key partners (E-distributors, Tiki, …)
  • Manage online wholesaler pricing and monitor unauthorized reseller.

Yêu Cầu Công Việc

  • Minimum 10 years of experience in a similar role within e-commerce operations in the retail industry
  • Proven experience in category management, marketing, operations, or analytical functions
  • Strong knowledge of sourcing, accounting, and logistics related to e-commerce
  • Preferred: experience in B2C operations for specific brand.
  • Experience in e-commerce platform category merchandising.
  • Proficiency in English
  • Good communication skills with ability to build good relationship with others

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Các công việc tương tự

Tìm việc làm theo ngành nghề

Feedback