Địa điểm

Hà Nội

Maps
  • Lương

    Cạnh tranh

  • Kinh nghiệm

    Trên 2 Năm

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    21/03/2025

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

· Coordinate office activities and operations to secure efficiency and compliance to company policies

· Manage agendas/travel arrangements/appointments etc. for the upper management

· Manage correspondence (e-mail, letters, packages etc.)

· Support budgeting and bookkeeping procedures

· Create and update records and databases with personnel, financial and other data

· Track stocks of office supplies and place orders when necessary

· Submit timely reports and prepare presentations/proposals as assigned

· Assist colleagues whenever necessary

Yêu Cầu Công Việc

·        Proven experience as an office administrator, office assistant or relevant role

·        At lease 2 years experience in a similar position at company with over 100 employees, IT company will be an advantage

·        Excellent English communication

·        Careful, meticulous, humorous, friendly in personality

·        Outstanding communication and interpersonal abilities

·        Excellent organizational

·        Familiarity with office management procedures and basic accounting principles

·        Excellent knowledge of MS Office and office management software (ERP etc.)

·        Qualifications in secretarial studies will be an advantage

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Các công việc tương tự

Tìm việc làm theo ngành nghề

Feedback