Ngày cập nhật
02/04/2025
Ngành nghề
Thu mua / Vật tư
Hình thức
Nhân viên chính thức
Lương
Cạnh tranh
Kinh nghiệm
1 - 2
Năm
Cấp bậc
Nhân viên
Hết hạn nộp
30/04/2025
Phúc lợi
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
(A) Main task
Responsible for purchasing in SJPV and GPF, include:
Issue Purchase order to supplier, following up the delivery and payment process, checking information from forwarder – warehouse – Radius system Based on demand and warehouse capacity, plan for material arrival, follow up the delivery to fulfill production. Request quotation and issue purchase order for approved requirement from order departments, follow up delivery and payment Ensure Goods are purchased in right quantity, quality, destination, term and time. Support Finance department in providing proper paperwork for finance and accounting report monthly. Report monthly (B) Others task provided.
Yêu Cầu Công Việc
1) University or college degree major in Business Administration, Economy or related field(s).
2) 1-2 years working experience in purchasing department in manufacturing companies.
3) Communication, teamwork, Excel skills.
4) Proactive, hard-working, patient, honest, team-spirited, carefulness
Can communicate, write email in English
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Tiên Phong 10, Hòa Phú, Bến Cát, Bình Dương, Vietnam
Thông tin khác
Bằng cấp:
Cao đẳng
Độ tuổi:
Không giới hạn tuổi
Lương:
Cạnh tranh
ĐÁNH GIÁ MỨC ĐỘ TƯƠNG THÍCH