Talent Trader Vietnam

CUSTOMER SERVICE (AM)- Thu Duc, HCMC

Talent Trader Vietnam
Địa điểm

Hồ Chí Minh

Maps
  • Lương

    Lên đến 20 Tr VND

  • Kinh nghiệm

    Trên 2 Năm

  • Cấp bậc

    Trưởng nhóm / Giám sát

  • Hết hạn nộp

    04/10/2024

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

  • Effectively manage performance and workload of CS team.
  • Monitor ERP system from beginning to the end to ensure customer information and order status are updated accurately
  • Manage customer expectations regarding communication, complaints, after-sales service
  • Propose solutions to support sales development capabilities to ensure service quality and meet customers’ requirements.
  • Propose solutions to handle customer complaints according to the Company procedures and service standards.
  • Be responsible for coaching and training existing CS staff and newly joined CS staff on customer service mindset and daily tasks
  • Build a team with strong knowledge who can consult and good problem solving to customers

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree.
  • At least 2-year experience in similar supervisor positions
  • Fluent in English (Chinese is an advantage)
  •  Good computing skill
     

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Dưới 40
  • Lương: Lên đến 20 Tr VND
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Các công việc tương tự

Tìm việc làm theo ngành nghề

Feedback