Địa điểm

Hồ Chí Minh

Maps
  • Lương

    30 Tr - 60 Tr VND

  • Kinh nghiệm

    1 - 2 Năm

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    14/09/2024

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Responsible for E-commerce business KPI. Create and execute business plan to achieve our target.

2. Budget and resources management, fulfill better sales performance with reasonable ROI. Create onsite and offsite MKT plan with MKT team.

3. Work closely with e-commerce platforms and enablers, manage and improve the profit/traffic/CR/PSI, etc.

4. Set product strategy for e-commerce, ensure successful product performance for new product launch and campaigns.

5. Collect and analyze business trends, share market insights with internal team and adjust our product/platform strategies based on those insights.

Yêu Cầu Công Việc

1. Proficient either in English or Mandarin Chinese is a must. Mandarin is preferable.

2. 1~2 years of hands-on experience in E-commerce. Has the experience in categories like mobile, electronics or home appliances.

3. Has understanding about SEA E-commerce platforms (Shopee, Lazada, TikTok Shop) and Xiaomi products.

4. Agile thinking, strong communication skills, proactively work and collaborate across departments, willing to accept the challenge, ability to work efficiently under pressure.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 30 Tr - 60 Tr VND
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Các công việc tương tự

Tìm việc làm theo ngành nghề

Feedback