Địa điểm

Đà Nẵng

Maps
  • Lương

    Cạnh tranh

  • Kinh nghiệm

    2 - 3 Năm

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    05/10/2024

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Summary:

  • Drive and ensure sustain the Highlands Coffee Service Excellence training program.
  • Support in sustaining the Highlands Coffee Service Culture through effective training & certification program and other training activities

Responsibilities:

  • Conduct Orientation & Basic Service training for Newcomers.
  • Conduct Server Leader, Store Manager and Senior Sales Associate training programs.
  • Ensure all servers' compliance in all policies and procedures during store operations by constantly audit store service
  • Be responsible for all admin tasks related to each training courses (registration, test, certificate…)
  • Coordinate and monitor enrollment, schedules, budgets/ costs, and equipments.
  • Maintain updated records of training curricula and material
  • Assist Training Manager/Leader in other training activities

Yêu Cầu Công Việc

Job requirements:

  • Education: Minimum College degree.
  • Education/Training Qualifications, Certificates in Hospitality/Services are a plus.
  • 2 years of experience in Training/Customer Service.
  • Positively influences Server Leaders & store service teams.
  • Instructional proficiency with sound communication skills.
  • English proficiency is a plus and good presentation skills.

Working time: 8:30 AM - 17:30 PM |
Working location: 338 Nguyen Van Linh, Thac Gian, Hai Chau, Da Nang

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Các công việc tương tự

Tìm việc làm theo ngành nghề

Feedback