Địa điểm

Hà NộiHồ Chí Minh

job_map_no_coordinates
  • Lương

    25 Tr - 35 Tr VND

  • Kinh nghiệm

    2 - 5 Năm

  • Cấp bậc

    Trưởng nhóm / Giám sát

  • Hết hạn nộp

    31/10/2024

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí

Mô tả Công việc

  • Overall management, budget controlling & execution of brand activation programs & PG/PG team in all Sales channel.
  • Managing PG/PB in all Sales channel including training, model set-up, supervising & checking, reporting.
  • Regulate and coordinate with agencies & functional departments in the company to implement activation, sampling, and roadshow programs
  • Summarize assessments, and recommendations, and select solutions/quotes given by partners/suppliers to the company's requirements.
  • Market & project performance reporting.
  • Coordination work with Sales Department & Brand team for pushing offtake in stores by executing Promotion/Sampling/ MKT campaign.
  • Other tasks have been assigned by Line Manager

Yêu Cầu Công Việc

  • 4 - 5 years of experience in the field of Promotion Marketing, Trade Marketing, or Shopper Marketing, preferably in FMCG (Milk is an advantage).
  • At least 2 years of experience in direct managing of activities of PG/PB team
  • Activation & Events Organization Knowledge
  • Understanding of consumers, data analysis skills, ability to multitask, and work under high pressure.

Địa điểm làm việc

Hà Nội
Hồ Chí Minh
Lầu 09, 11bis Nguyễn Gia Thiều , Phường Võ Thị Sáu

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 25 Tr - 35 Tr VND
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Các công việc tương tự

Tìm việc làm theo ngành nghề

Feedback