Chào mừng bạn đến CareerViet.vn
Tạo thông báo việc làm để xem việc làm phù hợp với bạn, nhà tuyển dụng đã xem hồ sơ của bạn và cập nhật nhiều hơn nữa ...
Perform receptionist’s duties including greet and direct all visitors, sorts and distribute incoming mail to staff and manage outgoing mails and packages
Order and maintain relevant office supplies: stationary & business card, brochures…
Book airlight ticket, reserve hotel and accommodation…
Maintain the workability for the office, including: office cleanliness and orderly, office security, plants/flowers arrangement and office equipment
Other ad-hoc tasks requested by the manager.
Yêu Cầu Công Việc
WHO WE ARE LOOKING FOR
Requirements:
Final year student preferably with background in English, Business Administration, Clerical Office or a relevant field
Ready to work full-time
Honesty, hardworking, careful
Demonstrated proficiency with MS Office products including Word, Excel, Access, Power Point and Outlook
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Tòa nhà HM Town, 412 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường 5, Quận 3, Hồ Chí Minh
Thông tin khác
Giới tính:
Nữ
Phụ cấp khác: Pantry đồ ăn, nước uống
Thời gian thử việc: Không có thời gian thử việc
Cơ hội huấn luyện: Được hướng dẫn 1:1
Độ tuổi:
Không giới hạn tuổi
Thời gian làm việc: 9:00am - 6:00pm từ thứ Hai tới thứ Sáu
Đồng nghiệp: Thân thiện, vui vẻ, hòa đồng
Phúc lợi: Có cơ hội được gặp gỡ và học hỏi từ các anh chị nhiều kinh nghiệm trong các lĩnh vực