Địa điểm

Hồ Chí Minh

Maps
  • Lương

    Cạnh tranh

  • Kinh nghiệm

    1 - 2 Năm

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    30/04/2024

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Plan and execute content strategies for the B2B Classic Fine Foods and B2C Classic Deli channels (Facebook, Instagram & LinkedIn)
  • Generate creative content ideas, visuals, develop briefs, and collaborate with designers.
  • Coordinate with agency to provide content ideas and design for Facebook & Google advertising campaigns.
  • Develop targeted Google Ads campaigns across Search and Display networks.
  • Analyze and measure social media channels to develop suitable content strategies.
  • Knowledge of SEO and ability to write SEO-friendly content is a plus.
  • Work with marketing team members to develop content for online and offline communication materials (catalogs, flyers, brochures)
  • Advise on product launch and promotion plans.
  • Collaborate with management to ensure campaign alignment with broader business objectives.
  • Other tasks as assigned by management.

Yêu Cầu Công Việc

  • Minimum 1 years’ experience in marketing role
  • Good at English
  • Holds a degree in Marketing, Business, or related fields.
  • Experience in the Food industry is advantageous.
  • A hands-on attitude
  • Ability to quickly resolve problems and find solutions.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Báo xấu

Các công việc tương tự

Tìm việc làm theo ngành nghề

Feedback