Công Ty TNHH Dự Án Hồ Tràm

Thông Tin Tuyển Dụng

Ngành nghề

Thực phẩm & Đồ uống

Lương

Cạnh tranh

Hình thức

Nhân viên chính thức

Cấp bậc

Trưởng nhóm / Giám sát

Kinh nghiệm

Chưa có kinh nghiệm

Hết hạn nộp

28/12/2024

Ngày cập nhật

06/11/2024

Địa điểm

icon map disable

Mô tả Công việc

  • Greets and welcomes all guests in a pleasant and professional manner.
  • Meets the attendance guidelines of the job and adheres to regulatory, departmental and company policies to include but not limited to health and safety.
  • Represent to attend daily briefing and responsible for outlet operation when absence of Managers
  • Must have the ability to work fast and multi-task.
  • Must be able to memorize guest orders and then deliver those orders accurately to the right guest.
  • Initiate conversation with guests about the property, events and promotions.
  • Effective problem solving skills to include the ability to collaborate with others.
  • Becomes familiar with hotel services in order to answer questions and provide guest assistances.
  • Maintain a clean, clear and organized work environment.
  • Perform side work duties as assigned.
  • Add – cash handling
  • Train the staff and supervise them in the performance of their duties.
  • Ensure adherence to all corporate core standards
  • Review daily arrivals to ensure proper handling of VIP's, return guests, groups, etc.
  • Provide personalized service to all VIP’s and SA guests.
  • Systematically conduct standards tests during shifts and communicate training and re-training needs to manager.

Yêu Cầu Công Việc

  • Vocational School Certificate is required.
  • Must be able to perform basic mathematical computations.
  • Must be able to initiate and engage in conversation in a professional and friendly manner.
  • Outgoing and gregarious personality is required.
  • Must be able to work any shift any day.
  • Must present a well-groomed appearance.
  • Good knowledge of food and beverage is required.
  • Ability to communicate fluently in the local language of the workplace both verbally and nonverbally. English is required. Bi-lingual is preferred.
  • Capacity to foster productive relations with peers and assure teamwork is the prevailing way to do business.
  • Excellent guest service skills. Ability to respond to handle difficult or stressful situations with tact and diplomacy.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Trung học
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Giới thiệu về công ty

Được biết đến là một trong những tổ hợp giải trí lớn nhất Việt Nam, The Grand Ho Tram cách Thành phố Hồ Chí Minh khoảng hai tiếng rưỡi di chuyển và bao gồm hai khu nghỉ dưỡng 5 sao: InterContinental® Grand Ho Tram và Holiday Inn Resort Ho Tram Beach với số lượng phòng nghỉ lên đến 1100 phòng. Với hơn 15 nhà hàng và quầy bar, 8 hồ bơi, 2 Spa đoạt nhiều giải thưởng danh giá và hệ thống sân golf... Xem thêm

Địa điểm

Bà Rịa - Vũng Tàu

Maps

Tìm việc làm theo ngành nghề

Feedback