Chào mừng bạn đến CareerViet.vn
Tạo thông báo việc làm để xem việc làm phù hợp với bạn, nhà tuyển dụng đã xem hồ sơ của bạn và cập nhật nhiều hơn nữa ...
1. Involve in BRD/SRS stage, understand the requirement and setup/influence the expectation of quality
Peer-review or code review
Test case definitions by business customers, IT security, IT Opertations, risks
Managing and executing Testing
Performance testing
Scalability testing
Automated Regression testing
Non-functional testing: monitoring/create test-related artifacts (test plan, test cases, test procedures, test scripts, test reports)
2. Manages and performs test executions, including delivery results of test such as test status, reports.
3. Coordinates with other project team members to maintain delivery schedule of quality products.
4. Coordinates with other project team members to keep stable test environments
5. Coordinates with other project team members to support bussiness owner for UAT
6. Coordinates with other project team members to follow test process and policy.
Yêu Cầu Công Việc
1. Educational Qualifications
Graduate information technology university
2. Relevant Knowledge/ Expertise
Strong knowledge about software development process (e.g CMMI, Agile)
Strong knowledge and ability to using test environments (e.g. Automation tests, Test management system, Bug tracking tool)
Experience in documenting QA defined deliverables (e.g. Test Plan, Test Scenarios, Test cases)
3. Skills
Good at communication skill
Logical thinking required as engineers
Ability to capture the industry, implementation of scientific work.
Ability to work independently with high intensity work, good team work.
Be careful, responsible, self-discipline and confidentiality of bank data
4. Relevant Experience
Experiences in testing on internet banking, mobile banking and payment
5. Required Competencies
Strong knowledge and ability to software testing
QUYỀN LỢI
Mức thu nhập hấp dẫn và cạnh tranh trong ngành Ngân hàng và Dịch vụ tài chính:
Lương thỏa thuận phù hợp theo năng lực;
Lương tháng 13 + Thưởng thành tích cuối năm;
Phụ cấp (ăn trưa, xăng xe, điện thoại, độc hại, thâm niên, ...);
Incentive theo hiệu quả làm việc;
Thưởng thúc đẩy theo Tháng/Quý/Năm, …
Đảm bảo các quyền lợi theo quy định của Pháp luật và Ngân hàng VPBank:
BHXH, BHYT, BHTN theo quy định;
Khám sức khỏe định kỳ hàng năm;
Bảo hiểm sức khỏe VPBank Care (BH tai nạn 24/7, BH sức khỏe AON, BH người thân);
14 ngày nghỉ phép năm có hưởng lương, nghỉ chế độ có hưởng lương;
Nghỉ vào các dịp Lễ/Tết theo quy định, nhận quà từ VPBank & Công ty;
Du lịch thường niên;
Tài khoản VPBank Staff, miễn phí dịch vụ ngân hàng;
Vay gắn kết với lãi suất ưu đãi cho CBNV có hiệu quả làm việc xuất sắc; …
Môi trường làm việc năng động, cơ hội thăng tiến: đánh giá hiệu quả làm việc 2 lần/năm, điều chỉnh lương định kỳ 1 lần/năm, điều chỉnh lương ngoại lệ cho CBNV hoàn thành xuất sắc công việc;
Các khoá đào tạo kỹ năng, chuyên môn nghiệp vụ, kiến thức chuyên ngành: đào tạo tân tuyển, đào tạo chuyên đề nội bộ, Công ty hỗ trợ chi phí cho các khoá ngắn hạn bên ngoài;
Tham gia các hoạt động Văn Thể Mỹ của Công ty và Ngân hàng: Hội thao VPBank (bóng đá, cầu lông, cờ vua, ...); Cuộc thi Sing & Dance, Thi Trạng Nguyên; các chuyến đi tình nguyện, ….