Địa điểm

Hồ Chí Minh

job_map_no_coordinates
  • Lương

    Cạnh tranh

  • Kinh nghiệm

    5 - 10 Năm

  • Cấp bậc

    Quản lý

  • Hết hạn nộp

    12/03/2025

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1). Product Manager for both OTC & FMCG

  • To identify consumers needs, insights & market potential then propose new brands or new products / SKUs / variants or improvements for existing products.
  • To set marketing strategies, plans for new brands, products including defining target consumers / audience, product positioning, competing, unique selling points (UPS), pricing, value chain, promotion, communication, distribution, etc…
  • To forecast & plan of sales, expenses and return on investment (ROI) for new brands / new products / SKUs / variants.
  • To work with manufacturing partners for production, supply chain and inventory replenishment.
  • To lead, deploy & coordinate with company internal functions or outsourcing agencies to successfully market the new brands, new products, SKUs, variants.

2). Marketing for current AD owned brands & partners’ brands which AD provides full distribution services

3). Marketing support for the company’s e-commerce channel, re-build & improve websites of AD company.

Yêu Cầu Công Việc

  • Minimum of 03 years experiences as a Marketing Manager.
  • Demonstrated success defining and launching excellent products.
  • Background with at least 05 years of experience in OTC / vitamin marketing/ MT/ GT.
  • Excellent written and verbal communication skills.
  • Excellent teamwork skills

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
1D Phổ Quang, Phường 2, Quận Tân Bình, HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Các công việc tương tự

Tìm việc làm theo ngành nghề

Feedback