Thông Tin Tuyển Dụng
Airfreight Operation Specialist (Forwarder)
| Cấp bậc | Nhân viên |
| Lương | $ 15,000,000 - 20,000,000 VND |
| Hết hạn nộp | 06/12/2025 |
| Ngành nghề | Vận chuyển / Giao nhận / Kho vận , Hàng không , Xuất nhập khẩu |
| Kinh nghiệm | 2 - 3 Năm |
07/11/2025
Vận chuyển / Giao nhận / Kho vận , Hàng không , Xuất nhập khẩu
Nhân viên chính thức
15 Tr - 20 Tr VND
2 - 3 Năm
Nhân viên
06/12/2025
**JOB DESCRIPTION**
- Update customer records.
- Handle all import /export shipments via Air according to operational procedures.
- Arrange bookings, bills, related documents, input data into the system, create debit notes, cost sheets, etc.
- Maintain good customer service relationships with clients.
- Monitor and control subcontractors during door-to-door shipment handling.
*Other tasks as assigned by the manager.
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
Cập nhật & tạo hồ sơ khách hàng.
Khai thác & Xử lý được tất cả các lô hàng xuất nhập khẩu bằng đường hàng không theo quy trình vận hành.
Sắp xếp việc lấy booking, làm bill, các tài liệu liên quan, nhập dữ liệu vào hệ thống, tạodebit note, bảng chi phí thu khách & chốt với kế toán, v.v.
Duy trì mối quan hệ dịch vụ khách hàng tốt với khách hàng.
Giám sát và kiểm soát các nhà thầu phụ trong quá trình xử lý vận chuyển.
*Các nhiệm vụ khác do quản lý giao.
**JOB REQUIREMENTS**
Having experience in handling Europe - America routes is an advantage.
- Proficient in English (listening, speaking, reading, writing).
- University degree (preferably from Foreign Trade University, University of Economics, Maritime University, or institutions related to transport business).
- At least 3 years of experience in logistics/supply chain major.
- Hardworking, meticulous, able to handle pressure & ambitious.
Knowledge of Chinese , experience working with systems is an advantage.
**YÊU CẦU CÔNG VIỆC**
**Working Hours:**
From Monday to Friday:
- Morning: 08:00 - 12:00
- Lunch break: 12:00 - 13:00
- Afternoon: 13:00 - 17:00
- Weekends: Saturday and Sunday off.
**BENEFITS FOR OFFICIAL EMPLOYEES**
1. Provided with a laptop and necessary office supplies, tools, and equipments for the job.
2. Lunar New Year lucky money/ holiday bonuses: According to company policy.
3. 13th-month annual salary, attractive remuneration and career advancement.
4. Participation in periodic supplementary skill courses weekly or monthly, depending on the job position.
5. Clear career path and salary increase roadmap.
Further details will be discussed during the interview.
**Giờ làm việc:**
Từ thứ Hai đến thứ Sáu:
- Sáng: 08:00 - 12:00
- Nghỉ trưa: 12:00 - 13:00
- Chiều: 13:00 - 17:00
- Cuối tuần: Nghỉ thứ Bảy và Chủ nhật.
**QUYỀN LỢI DÀNH CHO NHÂN VIÊN CHÍNH THỨC**
1. Được cung cấp máy tính xách tay và các dụng cụ, thiết bị văn phòng cần thiết cho công việc.
2. Lương tháng 13.
4. Tham gia các khóa học bổ sung kỹ năng định kỳ hàng tuần hoặc hàng tháng, tùy thuộc vào vị trí công việc.
5. Lộ trình thăng tiến và tăng lương rõ ràng.
Chi tiết sẽ được thảo luận thêm trong buổi phỏng vấn.