Mô tả Công việc
• Directly carry out activities related to human resources work: recruitment; welcoming new employees; Labor contract; Check and control timekeeping, salary, bonuses, insurance, personal income tax; Update and manage human resource information; Carry out leave procedures...
• Support in performing administrative tasks (when required): carry out the equipment procurement process for the company; Stationery management; Monitor and repair equipment when damaged; Managing outsourcing service companies related to administration,...
• Participate in supporting the organization of company events, seminars, etc.
• Perform other arising tasks as assigned by the Board of Directors.
• Trực tiếp thực hiện các hoạt động liên quan đến công tác nhân sự: tuyển dụng; tiếp đón nhân viên mới; Hợp đồng lao động; kiểm tra, kiểm soát chấm công, tính lương, thưởng, bảo hiểm, thuế thu nhập cá nhân; cập nhật, quản lý thông tin nhân sự; thực hiện các thủ tục nghỉ việc...
• Hỗ trợ thực hiện các công việc hành chính (khi có yêu cầu): thực hiện quy trình mua sắm trang thiết bị cho công ty; Quản lý văn phòng phẩm; theo dõi và sửa chữa khi thiết bị hư hỏng; quản lý các công ty dịch vụ thuê ngoài liên quan đến hành chính,…
• Tham gia hỗ trợ tổ chức các sự kiện, hội thảo của công ty,…
• Thực hiện các công việc phát sinh khác theo sự phân công của Ban Giám đốc.