Lương
Cạnh tranh
Kinh nghiệm
Trên 2
Năm
Cấp bậc
Nhân viên
Hết hạn nộp
03/02/2025
Phúc lợi
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Duties and Responsibilities: Establish and maintain good relationship with customer by:
Receive and respond to customer complaints, aiming to resolve the issue at the earliest Analyze complaints to understand the root cause and identify trends or recurring problems Communicate with other departments to resolve complaints, ensuring a consistent and fair approach
Yêu Cầu Công Việc
Job Requirements:
At least 01-year experience related in: Customer Service, Call Center. Excellent & clear communication skill. Proven experience as a Complaints Manager or similar customer service role Strong problem-solving abilities Ability to work well under pressure and handle difficult situations Working experience in the medical industry is an advantage. English communication skill. Flexible with work schedules/shifts and work arrangements. Customer Service mindset. Can work in shift.
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
414 - 416 - 418 - 420 Cao Thắng nối dài, Phường 12, Quận10, HCM
Thông tin khác
Độ tuổi:
Không giới hạn tuổi
Lương:
Cạnh tranh