Địa điểm

Hồ Chí Minh

Maps
  • Lương

    11 Tr - 13 Tr VND

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    19/08/2025

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice, modifications, cancellations, complaint. Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes. Immediately updating serious cases/inconstant situations. Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience. Proactively updating information/knowledge about customer service.

Yêu Cầu Công Việc

Graduated from High school or equivalent Majors is an advantage. Fluency in English (Speaking, listening, writing, and reading) - working 100% English. At least 6-month experience in Customer Service roles or any relevant ones. 

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 11 Tr - 13 Tr VND
Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Việc làm theo ngành nghề

Feedback