BellSystem24-Việt Nam

[H4] NHÂN VIÊN CHĂM SÓC KHÁCH HÀNG APP FOOD LINE TIẾNG ANH - XOAY CA LINH HOẠT

BellSystem24-Việt Nam
Địa điểm

Hồ Chí Minh

Maps
  • Lương

    9 Tr - 10 Tr VND

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    30/08/2024

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

- To assist Gojek’s customers (end-users) via non-call and call channels.

- Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction.

- Provide accurate information and solutions by using the right methods/tools.

- Go to the extra mile to engage customers.

- Work with Customer Service Team leader to ensure proper customer service is being delivered

Yêu Cầu Công Việc

- Having at least 6 months experiencing in contact center or customer service is a huge plus.

- Being good at English speaking (no interruption, clear pronunciation) and writing is required.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Trung cấp
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 9 Tr - 10 Tr VND
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Báo xấu

Các công việc tương tự

Tìm việc làm theo ngành nghề

Feedback