Địa điểm

Hồ Chí Minh

Maps
  • Lương

    Cạnh tranh

  • Kinh nghiệm

    2 - 5 Năm

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    28/11/2025

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

  • Inventory management: manage the shipment and receipt of all products, materials, and payments
  • Collaborating and communicating with logistics, vendors and others involved in the shipment and receipt of products
  • ·Liaise with Logistic Team to ensure timely delivery of stock
  • Preparing, analysing and presenting sales and inventory to identify trends and opportunities to the management team
  • Monitor stock levels and coordinate replenishment for Online & Offline channels
  • Planning promotions, markdowns, and clearance sales to optimize sales
  • Collaborate with other departments to ensure cohesive merchandising efforts.
  • Manage defective products. Work with internal department, suppliers to resolve quality issues
  • Other relevant tasks assigned

Yêu Cầu Công Việc

  • Knowledge of Retail industry and merchandising management
  • Knowledge of Import Shipment Tracking & Management
  • Minimum 2 years’ experience in retail business and/or related field.
  • Good communication and negotiation skills.
  • Good at Excel skill
  • Strong analytical ability and good in data/figures

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Việc làm theo ngành nghề

Feedback