Địa điểm

Hồ Chí Minh

Maps
  • Lương

    Cạnh tranh

  • Kinh nghiệm

    1 - 3 Năm

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    23/10/2025

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

  • Develop and execute Digital Media & Performance strategies to achieve client objectives.

  • Collaborate with internal teams (Account, Design, Content, etc.) to ensure seamless project implementation.

  • Manage and optimize daily campaigns to meet and exceed client KPIs.

  • Track, analyze, and report on project performance weekly and monthly.

  • Stay updated with the latest industry trends and best practices.

  • Contribute to internal knowledge sharing and training sessions for the team.

Yêu Cầu Công Việc

  • Proven expertise in key metrics and functions of Google, Meta, and TikTok advertising platforms.

  • Experience in managing large-scale paid media campaigns.

  • A strong advantage if you have 1 -3 years of experience running Performance Ads in the US & Canada.

  • Excellent research, logical thinking, and data analysis skills.

  • Highly responsible, detail-oriented, and diligent.

  • Proactive, eager to learn, and able to work effectively under pressure.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 23 - 28
  • Lương: Cạnh tranh
Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Việc làm theo ngành nghề

Feedback