CUSTOMER SERVICE (BẾN CÁT)

Địa điểm

Bình Dương

Maps
  • Lương

    Cạnh tranh

  • Kinh nghiệm

    3 - 10 Năm

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Hết hạn nộp

    22/11/2024

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

  • Manage accounts in terms of order processing, order follow up, pricing integrity, on- time deliveries, complete order fulfilment.
  • To response and ensure the customer enquiries and requests are addressed in a timely manner To coordinate with sales team, product development team, planning teams and other internal teams, suppliers to ensure the product quality and customers’ requirements are met.
  • To handle customer complaints according to the Company procedures and service standard.
  • To communicate with sales team and key vendors regarding the latest development of the customers and to maintain updated customer profile information
  • To proactively share among team members on new product / system knowledge and on lessons learnt from the mistakes to improve quality of the whole team
  • To assist and back up other team members and provide supports and report to Manager
  • Other tasks assigned by Manager

Yêu Cầu Công Việc

  • Fluency in English/ Chinese is an advantage
  • Graduated from any related major
  • Have experience in Merchandise for production company
  • Ability to solve problems, create and manage plans
  • Good use of MS Office: Power point, Excel, Word, Outlook...and system software

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 22 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Lưu việc làm Gửi tôi việc làm tương tự Báo xấu

Các công việc tương tự

Tìm việc làm theo ngành nghề

Feedback